قصص سكس مصرى

موقع ووردبريس عربي آخر

قصص محارم عندما تكون العائلة اساس المتعة جزء ١ Like

اولا انا ياسر من مصر الجديدة القاهرة بلعب كمال اجسام و كونت بلعب كونغ فو و الاشخاص الاساسية المفروض تعرفوهم هما (مها ، ايمان ، اسراء ، سهر ، سلمي ، و وفاء ) اي شخصية تانية مش هتقعد معانا كتير بداية حكايتي وانا عندي 18 سنة نزلت اشتغل عاوز اكون راجل نفسي لاقيت والدي بيقولي انت نزلت مشاريعي معجبتكش قولتله عجبتني بس المرتب قليل قالي تعالى ومش هنختلف ووافقت شغله عبارة عن اكبر سلسة استوديوهات تصوير فوتوغرافي في القاهرة طبعا مجال متميز واتعلمته بشغف خلال سنة بقيت ماسك مكان كامل بعدها بقي تبدأ حكايتي مع بنت عمتي مها و ايمان الاتنين اخوات مها 22سنة الطول 164 سم الوزن 67 كيلوا قمحاوية يغلب عليها الطبع الفلاحي تطلقت حديثا بسبب عدم الانجاب زواجهم كان لمدة عام
القصه مكتوبه حصريا لمنتديات محارم عربي arab incest — ولما كشفوا عرفوا انها مش هتخلف ابدا وكان جوازها كله مكملش 3شهور فبيتها بسبب كل اسبوعين تغضب وترجع لبيت ابوها لمدة شهرين لحد ما اتطلقت بعد ما جوزها عرف بعدم خلفتها ولكن جسمها البلدي وطبيعة بشرتها اللي زي الزبدة البلدي بالظبط انما ايمان هي اختها مثل سني حينها تقريبا بالظبط 20عاما الطول 160سم والوزن 60كيلو واتجوزت و بعد 30 يوم جواز اتطلقت وجابت بنت وكانت متمدنة نظرا لتعليمها و بيضة زي القشطة و اللي احلى من كدة انها عندها مؤخرة مرفوعة لفوق زي الفرنساويات بالظبط وصدر صغير ولا كانها الفرسة اللي كل العالم نفسه فيها يعني الاتنين اكبر مني وطبعا من ساعة ما روحت شغلي الجديد اللي فيه لمس و تحسيس تفكيري كله و تعاملي كله مع البنات والستات اتغير تماما هزاري بايدي ومكنتش بفكر جنسي فيهم لحد ما فيوم وانا داخل عليهم الاتنين و مفيش حد فالبيت خالص و سمعتهم و هما بيضحكوا بس بشرمطة فداخلاتسحب لاقيتالاتنين عريانين ملط و بيعملوا حلاوة و بينتفوا لبعض انا شوفتهم كدا بتاعي لاقيتوا عدا الحزام و بقي زي الحديدة و لاقيت مها بتقول لايمان كان نفسي ياسر يكون سافل و يريحنا بدل ما احنا اللي بنريح بعض راجت ايمان ردت عندك حق يا اوختي الزبر مافيش احسن منه و دة كله وانا واقف ع الباب وهمابينتفوا لبعض.

و بعدها لاقيتهم بيتساحقوا و اصواتهم بقيت جايبة اخر الشقة انا بقيت مش قادر خلاص روحت مسكت نفسي ودخلت عليهم بأعلى صوت عندي وبقولهم يا اللي انتو بتعملوه دة ، لاقيتهم الاتنين تفزعوا و اتخضوا وانا عمال ازعق والاتنين اتكمشوا جوة نفسهم وروحت قزلتلهم كل واحدة تلبس و تستني ابوكم لما يجي ،و انا خرجت من الاوضة و انا مبسووووط اني قفشتهم بالاسلوب دة وقولت فعقلي انا بقي هعيش معاهم احلي عيشة الاتنين مع بعض يخلوا الواحد ولا كانه الملك عمتا لايت الاتنين خارجين ورا بعض ولا بسين كل واحدة فيهم روب مفيش حاجة تحته خالص ولاقيتهم جايين بدموعهم ومش عارفين ينطقوا ولا يقزلزا كلمة وانا بقزلهم بصزت هادي وطبيعتي الحنينة معاهم عاوزين ايه وملبستوش ليه فضلوا يتلجلجوا شويا لحد ما ايمان قررت تخرج من اللجلجة دي وتقوللي يا ياسر احنا الاتنين عاوزين نقولك ان ….. ان …… احنا بنحبك اوي وعايزين نعترفلك بكدة من بدري ولاقيتها لسة بتحضني ببص لاقيت الروب فعلا.مفيش حاجة تحته جسمها كله وبتاعي اتصلب تاني بان روحت رديت انتي هتوهي يا روح امك اللي عملتوه دة ميتغفرش ، راحت مسكتني مها وايمان فنفس الوقت واخدني بحضنهم و قالولي اللي عملناه دة غصب عننا احنا معناش راجل و انت شايف ينفع اتنين زينا يقعدوا كدة مرديتش عليهم برضه راحت مها لاقيتها بتعيط بغباوة و بشهنفة قولتلها اهدي واخدتها فحضني لحد ما هديت و قولتلها انتي عارفة انا بحبكم قد ايه بس مينفعش .

و ضحكت باعلى صوت ما مها صعبت عليا الصراحة بس لما لاقيت الاتنين ضحكوا روحت قولتلهم حلو ضحكتوا يلا بقي غوروا من هنا لحد ما اشوف صرفة معاكم لاقيتهم الاتنين بيتحايلوا وما ادراك لما فرستين زيهم يتحايلوا عليك روحت قولتلهم و بصوت جريء انتوا عاوزيني اسامحكم قالولي ياريت قولتلهم هتعملوا ايه قالوا فنفس واحد اللي تؤمرنا بيه قولتلهم ارقصولي انتوا الاتنين قالولي ادينا خمس دقايق قولتلهم ماشي فاقل من خمس دقايق (القصه مكتوبه حصريا لمنتديات محارم عربي )كانوا دخلوا الخمام و اخدوا دوش الاتنين و طلعوا كل واحدة لابسة قميص انقح من التانية مها لابسة بدلة رقص فلاحي من غير ترتر وطويلة بس ولكأنها لابسة حاجة عشان هي مش لابسة اصلا حاجة تحته حلامتها باينة و وشفاف لدرجة اني شايفهم و كسها وطيزها قدامي انما ايمان بقي مش متوصية طالعالي بقميص نوم احمر مش محزق قصير شفاف و الكلوت الفاتلة باين كامل يعني قميص مش مغطي حتي نص كسها برقتلهم و انا الفرحة مش قادر اوصفهالكم واتجننت ع منظرهم بس مسكت نفسي وقولتلهم حلو اللي انتوا لابسينه دة عشان ابوكم يجي هو و امكم يعرفوا يربوكوا كويس راحت رديت ايمان بصوت كله علوئية الاتنين فالمزرعة من الفجر و هيباتوا هناك النهاردة انا رديت قولت طيب مش هترقصوا بقي وتخلصوني راحت مها تشغل الموبايل بتاعها كان n73 نوكيا وشغلت شيك شاك شوك و الاتنين بيرقصوا ولا اجدعها صافينار و بوقلهم اتعلمتم دة كله منين وهما بيرقصوا ومنسجمين مها بتقولي احنا كل يوم بنرقص و بنحاول تعمل حركات جديدة واي حركة نشوفها نقلدها انا هيجت ع الاخر و خليتهم بيرقصوا وقمت اجيب حاجة ساقعة اشربها

لاقيت ايمان حكت فبتاعي و انا خلاص ع اخري روحت بقولها عاوزة ايه بتقولي يعني هكون عاوزة ايه غلوزاك قولتلها اختشي ردت مها وهي بتبوسني فخدي بتقولي احنا الاتنين عاوزينك ولاقيت ايمان بتقولي اهو بتاعك واقف يبقي ايه روحت شيلت ايمان بايد واحدة ووطيت سنة و شيلت مها بايدي التانية ودخلت ع اوضتهم ونيمتهم ع السرير و قومت اقفل الباب بتاع الشقة واحط مفتاحي عشان محدش يجي ع غفلة زي ما انا عملت ورجعت لاقيت الاتنين مستنيني و بيقلعوني القميص والبنطلون مع بعض و لاقوا بتاعي واقف لفوق ومعدي البوكسر اتجننوا ولاقيت مها شهقت شهقة و نزلت تمص فيه كانها هتاكلوا و انا مسكت ايمان و بوستها احلي واطول بوسة تحس الواحدة بيها وانا بلعب في جسمها كله من فوق لاقيت مها سابت بتاعي وبتقلع و انا بصراحة نفسي انيكها من زمان مها دي المهم سيبت ايمان و روحت زنقت مها ع السرير و قولتلها اخبرا لاقيتها بتضحك ضحكة عكري ما سمعت زيها و روحت قطعتلها الالقميص من فوق ومسكت بزازها ارضع فيهم اسخنرمن العيل الصغير و هي كل اللي عليها تصوت ااااااااااااه ، (مكتوبه حصريا لمنتديات محارم عربي )احححححححححح مش قادرة و مسكتها و بعد ربع ساعة من رقبتها و جسمها اللي فوق و دة كله ايمان عمالة تلعب فنفسها روحت نزلت ع كس مها و فضلت امص فبظرها و زنبورها لحد ما داخت مني و مبتتكلمش و مسكت ايمان و اللي مقدرش اوصفلكم جمال طيزها ولا حلاوة كسها و جمال صدرها مسكتها فضلت ادعك فيها ولحس وامص فكل حتة فجسمها اكتر من تلت ساعة و مها دة كله مفاقتش و نزلت ع كس ايمان امص فيه شوية جابت جوة بوقي 3 مرات و اترمت ع اختها روحت قولتلهم هو انا جايلكم بس حسست ع كس كل زاحدة فيهم لسة مبلول ع اخره روحت دخلته مرة واحدة فمها ونفس الحكاية فايمان الاتنين فاقوا بصويت و روحت مسكت مها فضلت ارزع فيها اكتر من 10دقايق و ايمان قاعدة ع بوق مها و مها مش قادرة كل اللي عليها اااااااااه اوووووف ارحمني مش قادرة لحد ما لاقيتها فعلا مش قادرة حتي تتنفس سيبتها ومسكت ايمان بعنف و فضلت انيك فيها و انا بلعب ببزها فالوضع العادي حوالي خمس دقايق لحد ما قلبتها و قولت اعمل زي الافلام ما هي اول مرة ليا روحت مخليها تفنس وضع الكلابي وانا اصلا عجباني طيزها جداااااااا ..

هبقي اوريها لكم فقسم الصور بعد ما القصة تخلص عشان كل ابطالنا او كل الموجودين هنا وغيرهم معايا صور ليهم و عمال انيك في ايمان و مها غايبة عن الوعي تماما حسيت اني خلاص هجيبهم و فضلت اسرع زيااادة لحد ما طلعته من كوسها و جيبتهم ع طيزها بتقولي ليه ماجيبتهمش فكسي قولتيلها عشان تلبسيني العمة يا روح امك و تحملي مني هو انا ناقص بلاوي لاقيتها بتضحك وهي مش قادرة تاخد نفسها وانا نمت جنبهم ساعتين بالظبط نوم وصحيت لاقيت مها كانت فالمطبخ زي ما هي عريانة و بتعمل عشا قولتلها لا هروح قالت طيب اتعشا وامشي عشان خاطري قولتلها عشان الحق ارجع بس قالت ماليش دعوة قولتلها خلاص ماشي دخلت اخد دش و لبست و صحيت ايمان عقبال ما دخلت اخدت الدش وخرجت (؛القصه مكتوبه حصريا لمنتديات محارم عربي ) الاتنين جهزوا الطبلية ع الارض عملوا دكر بط و رز و بطاطس صينية عجب و قعدنا اكلنا واكلت نص دكر البط و هما النص واكلت زي المفاجيع كاني ماكلتش من اسبوع بعد ما اكلنا شربنا شاي وانا مبحبش الشاي او القهوة الا لما يكونوا مسكرين فاكتفيت بالعصير و فاكهه و قومت عشان امشي لاقيت ايمان بتبوسني من شفايفي ومها وخداني فحضنها قولت لهم انتو متهدتوش ردت مها .انا مش قادرة امشي بس فراقك علي غالي و مسكتني باستنيي بوسة بنت الكب فاجرة وروحت قالولي هنعمل جروب ع الواتس لينا احنا التلاتة قولتلهم ماشي ومشيت بالسيارة وونكمل فالجزء القادم…………

قصص سكس مصرى © 2017 Frontier Theme